Notice: Undefined variable: _SERVER in D:\usr\www\dubredu.rv.ua\index.php on line 13
 Концепція «Нова українська школа»- ідеологія реформи середньої освіти » Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради
Головна
Дубровицька
міська рада
Міністерство освіти і
науки України
Департамент освіти і науки
Рівненської ОДА

Провідник по сайту  »   » » Концепція «Нова українська школа»- ідеологія реформи середньої освіти

Концепція «Нова українська школа»- ідеологія реформи середньої освіти

Сучасний етап розвитку освіти означений низкою реформ, спрямованих на зміну цілей, форм і змісту загальної середньої освіти. У світлі Концепції «Нової української школи» перед усіма учасниками освітнього процесу стоять важливі завдання, виконання яких потребуватиме і нових знань, і нових підходів, і руйнацію усталених стереотипів.

Суспільству потрібен педагог з високою науковою, методичною, психолого-педагогічною, теоретичною і практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення.

Тому, в сучасних умовах реформаційних змін в освітньому просторі всіх рівнів важливого значення набуває підвищення ефективності методичної роботи, що ґрунтується на досягненнях психолого-педагогічної науки, педагогічного досвіду і спрямована на підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, на розвиток творчого потенціалу кожного вчителя.

Саме з метою опанування основними засадами нових нормативних документів МОН України, їх практичного впровадження 19 лютого 2018 року проведено районний семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи з теми «Модернізація науково-методичної роботи з педагогічними кадрами в системі компетентнісно орієнтованого навчання в світлі Концепції «Нової української школи». Заступники директорів опрацювали інноваційні методи організації методичної роботи як складової формування компетентнісно орієнтованої освіти, ознайомилися із різними шляхами розвитку дитини шкільного віку через можливості структури Дубровицького навчально-вихвного комплексу «Ліцей-школа», системи профільного навчання, яку спрезентувала заступник директора з навчальної роботи закладу Будкевич Т.М.

Учасниками семінару почерпнуто багатий практичний матеріал з питань організації роботи з обдарованою учнівською молоддю у Дубровицькому НВК «Ліцей-школа», представленим заступником директора з наукової роботи Білотіл Г.І. Слухачі семінару мали змогу побачити систему діагностики щодо виявлення здібностей і уподобань дітей, структуру різновікової та різнопланової роботи з дітьми за напрямками інтелектуальних, творчих, дослідницьких, спортивних, навчальних здібностей, оцінити результативність такої роботи і її вплив на формування навчальних та життєвих компетентностей, конкурентоспроможності учнів, їх адаптації в соціальному середовищі. Зацікавили присутніх ідеї щодо створення інноваційного середовища через функціонування системи науково-методичної роботи з педагогами ліцею, упровадження проектних , ІК-технологій, портфоліо-технологій, технології партнерства, технології змішаного навчання в умовах реалізації Концепції НУШ, які спрезентувала слухачам семінару заступник директора з методичної роботи Браздецька Т.М.

Учасники семінару мали нагоду побачити відеоматеріал з уроків першокласників Дубровицького НВК «Ліцей-школа», поки що єдиного в районі, який упроваджує в освітній процес молодших школярів проект «Інтелект України» (цьогоріч за таким проектом навчається 1 клас, учитель Семеняка О.В.), оцінити переваги такого навчання, швидкість різнобічного розвитку кожної дитини в проектному класі.

Заступники директорів стали учасниками практичної частини майстер-класу учителя Дубровицького НВК , керівника кафедри предметів художньо-естетичного циклу, призера ХІУ обласного ярмарку-конкурсу педагогічної творчості Гузич І.М.

Тема семінару не тільки окреслила напрямки щоденної практичної роботи заступників директорів з навчально-виховної роботи, але й поставила перед шкільними адміністраторами низку проблем щодо підготовки учителя до реалізації нових держстандартів, основних засад Концепції НУШ, готовності педагогів до інноваційних реформувань як в початковій, основній, так і в старшій школі. Попереду – кропітка напружена робота кожного вчителя-предметника, виховника, завуча, керівника закладу освіти, адже за словами великого педагога Я.А.Коменського:

 

«Школу можна вдосконалювати

тільки підвищуючи кваліфікацію вчителя.

Який учитель – така школа».

 
 
 

Концепція «Нова українська школа»- ідеологія реформи середньої освіти

 

Концепція «Нова українська школа»- ідеологія реформи середньої освіти

 

Концепція «Нова українська школа»- ідеологія реформи середньої освіти

 

Концепція «Нова українська школа»- ідеологія реформи середньої освіти

 

Концепція «Нова українська школа»- ідеологія реформи середньої освіти

 


  • Переглядів: 9 222
Уважаемый пользователь! Вы используете устаревший браузер Internet Explorer 6.
Дальнейшее использование этого браузера влечет за собой высокий риск заражения Вашего компьютера вирусами.
Чтобы сделать пребывание в Интернете более удобным и безопасным, рекомендуем установить себе    Internet Explorer 9