Головна
Дубровицька
міська рада
Міністерство освіти і
науки України
Департамент освіти і науки
Рівненської ОДА

Провідник по сайту  »   » » Робота над Стратегією розвитку освіти Дубровицької міської ради триває

Робота над Стратегією розвитку освіти Дубровицької міської ради триває

   Робочою групою визначено порівняльні переваги, виклики та ризики

   Порівняльні переваги (визначені в результаті аналізу сильних сторін і можливостей)
1. Оптимізація мережі закладів загальної середньої освіти (з урахуванням думки колективів і батьків) з метою створення умов для здобуття дітьми якісної освіти сприятиме функціонуванню конкурентоспроможної мережі.
2. Фінансування розвитку матеріальної бази освітніх закладів з метою перетворення їх у доступне середовище навчання, покращення оснащення спортивних залів, майданчиків, створення системи дистанційного навчання сприятиме повноцінній реалізації Концепції «Нова українська школа».
3. Успішне функціонування у закладах органів учнівського самоврядування, організація роботи членів МАН, учасників різних турнірів та конкурсі допомагатиме зміцнити систему роботи з підтримки та розвитку інтелектуальних, творчих здібностей обдарованої учнівської молоді.
4. Розвиток мережі ЦДЮТ, доступність для широкого кола бажаючих позашкільної освіти позитивно впливає на високі досягнення вихованців ЦДЮТ у заходах та конкурсах різних рівнів.
5. Створення профільного ліцею допомагатиме розвитку інтелектуальних здібностей учнівської молоді та реалізації творчого потенціалу кваліфікованих педагогічних працівників.

   Виклики (визначені в результаті аналізу слабких сторін і можливостей)
1. Не оптимізована мережа, недостатність матеріальних ресурсів для належного стимулювання вчителів та учнів знижує можливість фінансування розвитку матеріальної бази освітніх закладів з метою перетворення їх у доступне середовище навчання.
2. Забезпечення поступової інформатизації системи освіти сприятиме задоволенню інформаційних і комунікаційних потреб учасників освітнього процесу.
3. Недостатня якість освітніх послуг і висока вартість навчання у малокомплектних сільських школах зменшує можливість розвитку матеріальної бази закладів освіти та перетворення їх у доступне якісне освітнє середовище.
4. Оновлення обладнання харчоблоків у ЗДО сприятиме організації якісного харчування за принципами НАССР.

   Ризики (визначені в результаті аналізу слабких сторін і загроз)
1. Відсутність центру професійного розвитку педагогічних працівників призведе до зниження фахового рівня педагогічних працівників.
2. Зниження якості освітніх послуг через спротив з боку батьків та вчителів щодо оптимізації освітньої мережі.
3. Зменшення освітньої субвенції у разі вибору недосконалого шляху оптимізації.
4. Нерозуміння батьків щодо можливості та необхідності зміни закладу освіти їхніми дітьми для якісного профільного навчання негативно вплине на рівень освіти.
5. Зростання кількості вчителів у сільській місцевості, які не мають повного тижневого навантаження, а отже збільшення кількості нефахівців, що читають навчальні предмети негативно впливатиме й на організацію профільного навчання в малокомплектних сільських школах, а відтак – призведе до створення профілів навчання, де першочерговим є не побажання учнів, а забезпечення педагогічного навантаження вчителів.

 

  • Переглядів: 12 860
Уважаемый пользователь! Вы используете устаревший браузер Internet Explorer 6.
Дальнейшее использование этого браузера влечет за собой высокий риск заражения Вашего компьютера вирусами.
Чтобы сделать пребывание в Интернете более удобным и безопасным, рекомендуем установить себе    Internet Explorer 9