Головна
Дубровицька
міська рада
Міністерство освіти і
науки України
Департамент освіти і науки
Рівненської ОДА

Провідник по сайту  »   » » Атестаційна експертиза Підлісненського НВК

Атестаційна експертиза Підлісненського НВК
Атестаційна експертиза
Підлісненського навчально-виховного комплексу „Загальноосвітня школа І-ІІ ст.- дошкільний навчальний заклад"

Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів та на виконання Плану проведення атестаційної експертизи навчальних закладів Дубровицького району на 2006-2016 роки, наказу «Про організацію проведення атестаційної експертизи навчальних закладів району у 2014 році» від 08.01.2014 року №3, у термін з 11.03.2014 по 25.03.2014 року була проведена атестаційна експертиза Підлісненського навчально-виховного комплексу „Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад".
Атестаційну експертизу проводила комісія у кількості 10 фахівців, які забезпечили експертну перевірку всіх напрямів діяльності навчального закладу згідно з робочою програмою, підготували акт атестаційної експертизи та пропозиції експертної комісії щодо її наслідків.
Приміщення Підлісненської загальноосвітньої школи І-ІІ ст. має два корпуси, побудовані у 1931 та 1964 роках. Матеріально-технічний стан будівлі задовільний, відповідає санітарним правилам та нормам.
У школі навчається 70 учнів та працює група короткотривалого перебування дітей дошкільного віку.
Очолює навчальний заклад Аврамишин Олена Володимирівна, директор НВК; має вищу освіту, кваліфікаційну категорію „Спеціаліст вищої категорії". Атестаційна експертиза загальноосвітнього навчального закладу показала, що директор школи Аврамишин Олена Володимирівна відповідає посаді, яку займає.
Заступником директора школи з навчально – виховної роботи працює Котяш Євгенія Адамівна – має вищу освіту, кваліфікаційну категорію „Спеціаліст вищої категорії".
Дирекцією школи забезпечується контроль за виконанням навчальних планів та програм, результативністю знань учнів, дотриманням вимог щодо охорони дитинства, підтримки ініціативи стосовно вдосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків педагогів, реалізації прав учнів.
У закладі дотримуються санітарно-гігієнічний режим та умови для підтримання життєдіяльності дітей, учнів та працівників.
Фінансово-господарська діяльність школи здійснюється на основі її кошторису, який розробляється централізованою бухгалтерією районного управління освіти. Джерелами формування кошторису є кошти місцевого бюджету та благодійні внески.
Спланована та реалізується науково-методична проблемна тема школи «Створення умов для різнобічного розвитку учасників навчально – виховного процесу на основі застосування особистісно – зорієнтованих освітньо – виховних методик».
Педагогічний колектив забезпечує на достатньому рівні реалізацію державної політики в галузі освіти, виконання вимог чинного законодавства, завдань, визначених Національною стратегією розвитку освіти України.
В управління навчальним закладом впроваджуються елементи комп’ютерних технологій. Протягом 2011 - 2014 років продовжено діяльність працівників школи щодо підвищення рівня оволодіння навичками роботи з комп’ютером. Застосування вчителями ІКТ дозволяє їм розробляти і застосовувати принципово нові засоби інформаційної взаємодії між учнями.
З метою визначення рівня навчальних досягнень учнів членами експертної комісії проаналізовано класні журнали, зведені відомості навчальних досягнень учнів, проведено контрольні випробування з української мови, математики, алгебри в 4, 9 класах. Учителі дотримуються критеріїв оцінювання результатів навчальних досягнень учнів. Тематичні, семестрові оцінки виставлені відповідно до виконання контрольних, практичних та лабораторних робіт; відповідають оцінкам в класних журналах і оцінки за контрольні роботи у зошитах.
Питання дотримання критеріїв оцінювання результатів навчальних досягнень стоїть на контролі, розглядається на нараді при директору, педагогічних радах.
На належному рівні вирішена проблема забезпечення працівників педагогічною та фаховою літературою. У розпорядженні педагогів – вільний доступ до мережі інтернет. 70% дітей соціально-незахищених категорій охоплено позашкільною освітою. 100% випускників школи продовжують навчання для здобуття повної загальної середньої освіти. Відповідає вимогам високого рівня робота школи з попередження правопорушень під час навчально-виховного процесу та відвідування учнями занять.
Заслуговує на увагу робота адміністрації закладу та педагогічного колективу з питань: організації харчування дітей, підвищення кваліфікації педагогів. У навчальному закладі відсутня плинність кадрів та дитячий травматизм.
Поряд з цим у роботі навчального закладу є ряд проблем, що залишаються для подальшої роботи: підвищення рівня навчальних досягнень та активізація пошукової діяльності учнів, постійне впровадження у навчально-виховний процес ІКТ, реклама власних доробок педагогів у періодичних виданнях, зміцнення матеріально-технічної бази, охоплення учнів 8-9 класів до профільною підготовкою, підвищення результативності педагогічних працівників у конкурсах фахової майстерності, відсутність актового та спортивного залів, облаштування внутрішніх санвузлів та інші. Виявлена потреба в подальшому залученні позабюджетних коштів для проведення профілактичних заходів щодо збереження будівлі школи та оновлення її матеріально-технічної бази.
За результатами проведеної роботи експертна комісія подала пропозицію до регіональної експертної ради при управлінні освіти і науки облдержадміністрації про визнання Підлісненського навчально-виховного комплексу „Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" атестованим.
  • Переглядів: 1 479
Уважаемый пользователь! Вы используете устаревший браузер Internet Explorer 6.
Дальнейшее использование этого браузера влечет за собой высокий риск заражения Вашего компьютера вирусами.
Чтобы сделать пребывание в Интернете более удобным и безопасным, рекомендуем установить себе    Internet Explorer 9