Головна
Дубровицька
міська рада
Міністерство освіти і
науки України
Управління освіти
Рівненської ОДА

Зверніть увагу



 

Банк даних осіб не прийнятих на роботу

станом на 20.08.2021 року



 



Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Дубровиччини у 2020/2021 навчальному році та пріоритетні завдання на 2021/2022 навчальний рік

НУШ

Наш канал



 

 



30 червня 2021 року в урочистій атмосфері Дубровицького Будинку культури відбулося свято вручення медалей випускникам закладів освіти Дубровицької міської ради за підсумками 2020-2021 навчального року





 



на Трійцю у селі Сварицевичі відбувся обласний фестиваль народного мистецтва «Водіння Куста»




 


8 червня 2021 року відбувся фестиваль вшанування обдарованої учнівської молоді закладів освіти Дубровицької міської ради «Надія  Дубровиччини-2021»

Провідник по сайту  »   » Компетентнісно орієнтована освіта як шлях формування конкурентоспроможної особистості

Компетентнісно орієнтована освіта як шлях формування конкурентоспроможної особистості


Компетентнісно орієнтована освіта як шлях формування конкурентоспроможної особистості

 

 

Над такою темою працювали на засіданні територіального методичного об’єднання вчителі математики та інформатики закладів освіти відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради, яке відбулося 09 квітня 2021 року в онлайн-режимі на платформі Goole meet.

Зустріч вела Люлька Неля Іванівна - керівник територіального методичного об’єднання вчителів математики та інформатики відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради, вчителька Орв’яницького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів.

Аналіз роботи МО за 2020 рік провела Островець Ірина Миколаївна – заступник керівника ТМО вчителів математики та інформатики, вчителька математики Дубровицького НВК «Ліцей – школи» .

Семінар – практикум  за темами «Науково-методичний супровід використання сучасних засобів навчання та обладнання навчальних кабінетів математики закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти»  та «Використання онлайнових технологій для організації освітнього процесу. Використання інтерактивної панелі, STEM-лабораторії в освітньому процесі»  підготували та провели  Анішкевич Алла Вікторівна, заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель інформатики Сварицевицький ОЗЗСО та Киркевич Дмитро В`ячеславович, вчитель математики та інформатики Сварицевицького ОЗЗСО.

Педагоги  опрацювали та обговорили типову програму НУШ для 5-9 класів закладів зальної середньої освіти, яка буде вводитися поетапно, починаючи з 2022 року. Присутні відмітили, що відповідно до Закону України «Про освіту» метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності. Досягнення цієї мети забезпечується через формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності. Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів модернізації освіти, складовою частиною державної політики з підвищення рівня конкурентоспроможності національної економіки та розвитку людського капіталу, одним з основних факторів інноваційної діяльності у сфері освіти, що відповідає запитам економіки та потребам суспільства. STEM-освіта спрямована на розвиток особистості через формування компетентностей, природничо-наукової картини світу, світоглядних позицій і життєвих цінностей з використанням трансдисциплінарного підходу до навчання, що базується на практичному застосуванні наукових, математичних, технічних та інженерних знань і вмінь для розв'язання практичних проблем для подальшого використання їх у професійній діяльності.

Присутні відмітили, що сьогодні в школі,  змінюються пріоритети навчання - на перший план виступає її розвивально-пізнавальна функція, культ нестандартної самостійної думки, а освітня реформа має успіх, якщо кожний учитель почуватиметься реформатором свого власного навчального досвіду.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Переглядів: 14 891
Уважаемый пользователь! Вы используете устаревший браузер Internet Explorer 6.
Дальнейшее использование этого браузера влечет за собой высокий риск заражения Вашего компьютера вирусами.
Чтобы сделать пребывание в Интернете более удобным и безопасным, рекомендуем установить себе    Internet Explorer 9