«Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен
спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху
вперед, то неминуче починається відставання»
В. О. Сухомлинський
Такими словами розпочалося засідання територіального методичного об’єднання вчителів третього класу закладів загальної середньої освіти відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради, яке відбулося 2 квітня 2021 року в онлайн – режимі з теми «Справжня гуманність. Яка вона?».
З доповіддю «Гуманізація навчально-виховного процесу – умова розвитку компетентностей молодшого школяра» виступила Світлана Панасівна Міщур, керівник територіального методичного об’єднання вчителів третіх класів закладів загальної середньої освіти відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради, вчителька 3 класу Кривицької ЗОШ І – ІІІ ступенів. Вона зазначила, що для школи велике значення має вчитель високої педагогічної культури, вершиною якою є любов до дитини, найголовнішою рисою – гуманність, а "гімн гуманізму" – відчути серцем іншу людину. Психолого-педагогічна компетентність учителя, риси гуманізму є невід'ємною і необхідною складовою професійної майстерності педагога. А Зінаїда Володимирівна Придюк, учителька 3 класу Крупівської ЗОШ І – ІІ ступенів, під час свого виступу «Гуманна педагогіка – шлях до душі дитини» залучила колег до створення «Моделі гуманного педагога».
Учителі опрацювали нові нормативні документи щодо роботи у 3 класі (наказ МОН №143 від 04.02.2021 року та лист МОН України від 30.03.2021 щодо оцінювання навчання учнів 3 – 4 класів). До обговорення долучились більшість учасників онлайн – зустрічі. Власним досвідом щодо оцінювання навчальних досягнень третьокласників поділилась Лідія Денисівна Юшкевич, учитель Сварицевицького ОЗЗСО І-ІІІ ступенів.
«Вчимося дивитись і бачити, слухати і чути, а засвоївши – використовувати на практиці» - під таким гаслом пройшов майстер-клас з виготовлення виробів із лляного джгута, проведений С. П. Міщур.
По завершенні зустрічі вчителі третіх класів отримали матеріали для використання в роботі та список рекомендованої літератури для опрацювання.