30 березня 2021 року відбулося онлайн-засідання територіального методичного об`єднання вчителів фізики та астрономії з теми «Удосконалення навчально-виховного процесу з фізики та астрономії шляхом створення умов для компетентнісного розвитку особистості учня». В роботі засідання взяли участь 24 вчителі фізики та астрономії освітніх закладів відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.
Під час роботи були розглянуто ряд питань:
- «Організація роботи територіального методичного об’єднання вчителів фізики та астрономії: завдання, перспективи» (з цього питання слухали Сидоришину Людмилу Йосипівну, керівника територіального методичного об`єднання вчителів фізики та астрономії, вчителя Селецького ЗЗСО, яка ознайомила присутніх із завданнями та перспективами роботи методичного об’єднання).
- «Вдосконалення навчально-виховного процесу з фізики та астрономії шляхом створення умов для компетентнісного розвитку особистості учня» (виступила Сидоришина Л. Й., закцентувавши увагу присутніх на тому, що сучасні вчителі мають усвідомити, що головним є не предмет, якого вони навчають, а особистість, яку вони формують. Сьогодні важливо сформувати людину, здатну ухвалювати відповідальні рішення, критично мислити, творчо розв’язувати проблеми, самореалізуватися – тобто компетентнісну особистість. Також основна увага була приділена сучасному уроку в умовах компетентнісного підходу.
Активну участь в роботі засідання взяли:
- Красько А. О. – Бережківська ЗОШ І-ІІІ ступенів («Удосконалення навчально-виховного процесу з фізики та астрономії шляхом впровадження інтерактивних технологій на уроках фізики»);
- Клюйко В. В. – Берестівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів («Формування наукового світогляду, єдиної фізичної картини світу);
- Батан І. М – Дубровицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 («Кабінет фізики – творча лабораторія вчителя фізики»).
До обговорення поставлених проблемних питань долучилися більшість учасників онлайн – зустрічі.
По завершенні засідання вчителі фізики та астрономії громади отримали методичні рекомендації та список рекомендованої літератури для опрацювання.