Notice: Undefined variable: _SERVER in D:\usr\www\dubredu.rv.ua\index.php on line 13
 Пробне зовнішнє незалежне оцінювання у 2021 році » Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради
Головна
Дубровицька
міська рада
Міністерство освіти і
науки України
Департамент освіти і науки
Рівненської ОДА

Провідник по сайту  »   » Пробне зовнішнє незалежне оцінювання у 2021 році

Пробне зовнішнє незалежне оцінювання у 2021 році


Пробне зовнішнє незалежне оцінювання проходить з метою ознайомлення всіх охочих із процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу до пункту тестування та робочого місця. Пробне тестування є важливою складовою підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання.

Взявши участь у  пробному ЗНО, Ви зможете на прикладі одного предмета ознайомитись із:

  • процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання;
  • структурою та змістом тестового зошита;
  • порядком доступу до пункту тестування та робочого місця;
  • психологічно налаштуватися на проходження зовнішнього незалежного оцінювання;
  • навчитись ефективно розподіляти час.

 Окрім цього всім зареєстрованим учасникам \ учасницям буде надана можливість з усіх предметів ЗНО-2021:

  • завантажити тестові зошити;
  • пройти тестування вдома;
  • отримати результат пробного тестування за допомогою спеціального сервісу;
  • оцінити свій рівень навчальних досягнень.

Отже, у 2021 році можна буде і ознайомитися з процедурою проведення ЗНО під час пробного тестування з одного з навчальних предметів, і перевірити рівень своїх навчальних досягнень з усіх інших навчальних предметів ЗНО (у разі внесення відповідей на спеціальний сервіс).

Пробне зовнішнє незалежне оцінювання у 2021 році відбудеться 10 квітня.

Кожен зареєстрований учасник зможе скласти тест з одного навчального предмета з переліку ЗНО-2021: українська мова, українська мова і література, історія України, математика, біологія, географія, фізика, хімія, англійська, іспанська, німецька, французька мови.

Зареєструватись на сайті Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти для участі у пробному зовнішньому незалежному оцінюванні зможуть особи, які бажають його пройти на території Волинської, Львівської або Рівненської областей.

Реєстрація триватиме з 05 до 19 січня 2021 року.

Для всіх зареєстрованих учасників пробного ЗНО будуть створені інформаційні сторінки, на яких після 25 березня розміщуватиметься інформація про час і місце проходження пробного ЗНО, а згодом – результати проходження тестування.

Для отримання результатів пробного ЗНО кожному учаснику потрібно буде занести свої відповіді до спеціального сервісу «Визначення результатів пропробного зовнішнього незалежного оцінювання» до 14 квітня.

Результати тестувань будуть оприлюднені на інформаційних сторінках учасників 16 квітня.

Звертаємо увагу, що реєстрація для проходження пробного ЗНО не передбачає автоматичної реєстрації для участі в основній сесії ЗНО. Результати пробного ЗНО не буде зараховано як оцінки за державну підсумкову атестацію та не буде використано для участі в конкурсному відборі під час вступу до вищих навчальних закладів. З огляду на те, що деякі здобувачі освіти не мають змоги постійно відвідувати заклади освіти, Український центр оцінювання якості освіти спільно з ГС «Освіторія» і МФ «Відродження» планують підготувати низку відеороз’яснень до завдань пробного ЗНО-2021. Нагадаємо, що минулорічні відеоматеріали доступні на youtube каналі ГС «Освіторія», а також на платформі iLearn.

 

Освітні оцінювання: курс лекцій на youtube каналі УЦОЯО

Команда Українського центру оцінювання якості освіти у межах слівпраці з інститутами післядипломної педагогічної освіти та академіями неперервної освіти створила онлайн-ресурс для дистанційної освіти вчителів.

 Дану інформацію з презентацією  10 онлайн-лекцій з освітніх оцінювань, які будуть корисними педагогам ‒ зокрема, розширять коло їхньої обізнаності про систему зовнішніх освітніх оцінювань в умовах реформи загальної середньої освіти, визначеної Концепцією Нової української школи, можна знайти на сайті Львівського Центру оцінювання якості освіти.

Курс складається з 6 модулів. Серед тем – результати міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 і загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти, стратегія розвитку  оцінювань у сфері загальної середньої освіти. Окремий блок присвячений зовнішньому незалежному оцінюванню і державній підсумковій атестації, сертифікації педагогічних працівників, шкалюванню результатів та підходам до  тлумачення результатів різних освітніх оцінювань.

Лекції, які відтепер доступні 24/7 на YouTube-каналі Українського центру оцінювання якості освіти, підготували експерти УЦОЯО в межах співпраці з обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти й академіями неперервної освіти.

Лекція 1. ЗНО і ДПА: сутність оцінювань і відмінності між ними

Із цієї лекції ви дізнаєтеся:

  • чи є ДПА тим самим, що і ЗНО;
  • які існують аналоги випускних і вступних іспитів в інших країнах;
  • які завдання пропонують учасникам тестування під час матуральних та абітуральних іспитів.

Лекція 2. ЗНО: традиції та новації 

На цій лекції говоритимемо про традицій та новації ЗНО, зокрема з’ясуємо:

  • що таке ЗНО;
  • у чому його подвійна функція;
  • як відбувалися становлення і розвиток системи зовнішнього незалежного оцінювання в Україні;
  • чому розроблення тестових завдань і визначення результатів тестування тривалі в часі процеси;
  • що означає оцінка за шкалою 100‒200 балів;
  • які особливості ЗНО-2021.

Лекція 3. ДПА: поточний стан і перспективи 

Третю лекцію присвячено особливостям державної підсумкової атестації в Україні. Вивчаючи цю тему, ви з’ясуєте:

  • які законодавчі акти регламентують проведення ДПА;
  • коли було запроваджено ДПА у формі ЗНО і які її обов’язкові предмети;
  • за яким принципом визначають результат ДПА у формі ЗНО;
  • якою буде ДПА 2021 року;
  • на яких етапах освіти передбачено проведення ДПА з використанням окремих елементів ЗНО.

Лекція 4. Шкалювання результатів. Межі інтерпретації результатів різних освітніх оцінювань 

Ця лекція допоможе вам:

  • опанувати базові поняття шкалювання результатів;
  • навчитися розрізняти шкали, проценти і процентилі;
  • з’ясувати, які є підходи до  інтерпретації результатів різних освітніх оцінювань;
  • дізнатися відповіді на поширені запитання, як-от: навіщо  взагалі потрібне шкалювання результатів ЗНО? чому пороговий бал «склав/не склав» визначають після тестування? чому таблиці переведення тестових балів у шкальовані щороку різні?

Лекція 5. Міжнародне дослідження якості освіти PISA

Міжнародне дослідження якості освіти PISA, яке майже 20 років тому започаткувала Організація економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР), є одним із найавторитетніших джерел інформації про середню освіту у світі. Сьогодні в дослідженні беруть участь понад 80 країн/економік. Урядовці країн-учасниць довіряють результатам PISA і використовують їх під час прийняття обґрунтованих політичних рішень у галузі освіти. Україна долучилася до PISA в циклі 2018 року.  Дослідження проходить раз на три роки й спрямоване на оцінювання систем освіти в різних країнах на підставі тестування 15-річних підлітків.

Під час лекції національна координаторка PISA в Україні, заступниця директора Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко розрозповість про унікальність дослідження, його інструменти та про компетентності, які оцінює PISA, тощо.

Лекція 6. Основні результати України в PISA-2018 та специфіка PISA-2022

3 грудня 2019 року Україна отримала результати міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018, що дало змогу порівняти національну освітню систему із системами країн, що за розмірами, економічним потенціалом та історичним досвідом подібні до України.

У лекції, присвяченій основним результатам  PISA-2018, буде потлумачено зміст основних понять PISA. Також ітиметься про окремі результати навчальних досягнень українських 15-річних підлітків у таких галузях, як читання, математика та природничо-наукові дисципліни, станом на 2018 рік і про чинники, від яких залежить рівень читацької, математичної та природничо-наукової грамотності українських учнів/студентів. Окремо буде зауважено про  специфіку міжнародного дослідження якості освіти PISA у 2022 році.

Лекція 7. Загальнодержавне моніторингове дослідження якості початкової освіти 

У 2016 році в Україні було розпочато підготовку до проведення першого циклу масштабного загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи», а у 2018-му – проведено перший його етап.

Під час лекції ви з’ясуєте,:

  • у чому унікальність цього дослідження;
  • які інструменти було застосовано;
  • як формували вибірку;
  • як встановлювали результати;
  • які компетентості досліджували.

Лекція 8. Загальнодержавне моніторингове дослідження якості початкової освіти: основні результати першого циклу 

Продовжимо говорити про основні результати першого циклу моніторингового дослідження якості освіти. Ви дізнаєтеся:

як передумови навчання впливають на рівень сформованості читацької та математичної компетентностей четвертокласників;

як ставлення учнів до читання й математики позначається на результатах їхнього тестування з цих навчальних предметів;

яка атмосфера панує в закладах початкової освіти України;

як часто четвертокласники стають жертвами булінгу.

Лекція 9. Сертифікація вчителів: незалежне тестування 

Другий рік триває пілотний проєкт сертифікації педагогічних працівників, одним з етапів якого є незалежне тестування фахових знань та умінь вчителів.  Саме педагоги початкової школи, які нині в авангарді освітніх реформ, стали першими учасниками сертифікації.

Які ж результати вони показали?

 

Лекція 10. Стратегія освітніх оцінювань в Україні 

Уже за рік-два школи відчують зміни – по-новому проходитимуть випускні іспити. Це передбачено Стратегією розвитку освітніх оцінювань у сфері загальної середньої освіти в Україні до 2030-го року.

Під час лекції розглянемо такі питання:

  • оцінювання на етапі закінчення здобуття початкової освіти;
  • оцінювання на етапі закінчення здобуття базової середньої освіти;
  • оцінювання на етапі закінчення здобуття профільної середньої освіти;
  • система національних і міжнародних досліджень якості освіти;
  • загальнодержавна електронна школа (e-НУШ);
  • профорієнтаційне тестування на етапі закінчення здобуття базової середньої освіти.

 

Опрацюймо інформацію  разом задля високих результатів ЗНО-2021 !

 

 

 

  • Переглядів: 10 386
Уважаемый пользователь! Вы используете устаревший браузер Internet Explorer 6.
Дальнейшее использование этого браузера влечет за собой высокий риск заражения Вашего компьютера вирусами.
Чтобы сделать пребывание в Интернете более удобным и безопасным, рекомендуем установить себе    Internet Explorer 9