Головна
Дубровицька
міська рада
Міністерство освіти і
науки України
Департамент освіти і науки
Рівненської ОДА

Провідник по сайту  »   » СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ

Чим глибша прірва між різними типами знань, потрібними для життя і     

тими, що подаються школою, тим менший вплив школи на майбутнє учнів. 

Софія Русова

 

20 лютого  2020 року на базі центру позашкільної освіти  відбувся семінар-практикум у формі  тренінгу «Нова українська школа: реалізація та особливості впровадження наскрізних змістових ліній в процесі викладання біології, екології, природознавства, хімії в закладах загальної середньої освіти району». Учасниками семінару стали Web Push SendPulse

 вчителі біології, хімії, природознавства  закладів загальної середньої освіти Висоцької сільської ради, Дубровицької районної ради, Миляцької сільської ради Дубровицького району.

Для учасників семінару-практикуму стало мотивацією діяльності «Все, що я пізнаю, я знаю, для чого мені це треба і де я можу це застосувати», а завданнями:  підвищення фахового рівеня з питань формування наскрізних умінь, компетентностей та ціннісних ставлень в учнів при вивченні предметів природничого циклу; обмін практичним досвідом створенням умов для формування наскрізних умінь, компетентностей та ціннісних ставлень в учнів при вивченні предметів природничого циклу; презентація ефективних інноваційних навчально-виховні технологій, спрямованих на формування наскрізних умінь, компетентностей та ціннісних ставлень в учнів при вивченні предметів біології, екології, природознавства, хімії.

Для того, щоб вміло підготувати високоосвічені особистості, відповідальних громадян і патріотів, із сформованими компетентностями, наскрізними уміннями та ціннісними ставленнями, здатних до інновацій,  зацікавити своїх учнів вчителям потрібно постійно знаходити та придумувати щось нове та цікаве Досвід свого педагогічного надбання  презентувала учитель біології, хімії Лютинського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Климчик Аліна Михайлівна. На власному прикладі окреслила шляхи розв’язання: індивідуалізація, інтегроване навчання, компетентнісне навчання, проектна технологія, групова форма роботи, а методика: візуалізація та структурування інформації за допомогою ментальних карт, підготовка та захист проектів, колажі та виконання завдань із використанням сервісу Google-фото, WordItOut; і т.д..

Найкраще з модернізацією уроків впорається той педагог, який на власному досвіді зрозуміє, що новітні форми проведення уроків дійсно ефективно впораються з тими вимогами, які висуває до них час. Семінар мав на меті довести вчителям, що інтеграція предметів, формування компетентностей та наскрізних змістових ліній може бути цікавою та легкою. Сподіваємося, що запропоновані форми методичної роботи не лише наштовхнули учасників зібрання на нові ідеї щодо проведення цікавих уроків, а й надали змогу опинитися на місці здобувачів освіти.

Учасники тренінгу працювали в команді. Під час тренінгу панувала позивна атмосфера, співпраця, активність, відповідальність. Були використані різноманітні форми і прийоми роботи, відпрацьовані уміння і навички, погляди і переконання. 

Найбільш приємними та зворушливими були слова учасників про створену атмосферу для спільної праці та навчання, а саме «Отримала більше, ніж очікувала».

 


 

 

 

 

 

 

  • Переглядів: 5 537
Уважаемый пользователь! Вы используете устаревший браузер Internet Explorer 6.
Дальнейшее использование этого браузера влечет за собой высокий риск заражения Вашего компьютера вирусами.
Чтобы сделать пребывание в Интернете более удобным и безопасным, рекомендуем установить себе    Internet Explorer 9