Головна
Дубровицька
міська рада
Міністерство освіти і
науки України
Департамент освіти і науки
Рівненської ОДА

Провідник по сайту  »   » Наказ про створення атестаційної комісії

Наказ про створення атестаційної комісії

У К Р А Ї Н А

ДУБРОВИЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

НАКАЗ

02.09.2016 м.Дубровиця №134-к

 

Про створення атестаційної комісії в управлінні освіти, молоді

та спорту районної державної адміністрації

Відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.2010 за № 1255/18550, зі змінами та доповненнями

 

НАКАЗУЮ:

1. Створити атестаційну комісію в управлінні освіти, молоді та спорту райдержадміністрації для атестації педагогічних працівників у складі:

Стасюк Н.І., начальника управлінні освіти, молоді та спорту райдержадміністрації – голови комісії;

Рожка М.В., заступника начальника управлінні освіти, молоді та спорту райдержадміністрації – заступника голови комісії;

Ярмошевич С.М., інспектора з кадрів управлінні освіти, молоді та спорту – секретаря комісії,

членів комісії:

Таборовець Т.Ф., завідувача КУ «Дубровицький районний методичний кабінет»;

Рабешко Г.З., головного спеціаліста управлінні освіти, молоді та спорту райдержадміністрації;

Легкої Л.В., головного спеціаліста управлінні освіти, молоді та спорту райдержадміністрації;

Семенчук Л.Т., головного спеціаліста управлінні освіти, молоді та спорту райдержадміністрації;

Твердюк В.М., члена районної ради профспілки працівників освіти і науки України;

Яковець Л.П., економіста управлінні освіти, молоді та спорту райдержадміністрації;

Семенюка М.І., директора Дубровицького центру позашкільної освіти;

Котяш Я.О., завідувача Дубровицьким дошкільним навчальним закладом №5 м.Дубровиці «Світлячок»;

Цибульської Л.В., заступника директора з навчально-виховної роботи Дубровицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2;

Яцути О.І., заступника директора з виховної роботи Сварицевицького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»;

Позняк О.Ф., учителя початкових класів Мочулищенського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»;

Хрипти А.М., учителя іноземної мови Дубровицького навчально-виховного закладу «Ліцей- школа»;

Котяш Л.О., учителя української мови та літератури Залузького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»;

Абрамович Н.М., учителя географії Дубровицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2;

Степанюка О.І., учителя суспільних предметів Колківського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»;

Сидоришиної Л.Й., учителя фізики і астрономії Селецького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»;

Островець І.М., учителя математики Дубровицького навчально-виховного закладу «Ліцей- школа»;

Білотіл Г.І., учителя російської мови та світової літератури Дубровицького навчально-виховного закладу «Ліцей- школа»;

Архипової В.В., вчителя музичного мистецтва Дубровицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1;

Гладкої М.І., учителя біології Дубровицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1.

2. Атестувати педагогічних працівників:

Бережківського дошкільного навчального закладу «Малятко» при Бережківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів;

Висоцького дошкільного навчального закладу «Льонок» при Висоцькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів;

Людинського дошкільного навчального закладу «Берізка» при Людинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.

3. Затвердити графік роботи районної атестаційної комісії на 2016 – 2017 навчальний рік (додаток 1).

4. Завідувачу районного методичного кабінету Таборовець Т.Ф. до 01.11.2016 року подати в управлінні освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації списки педагогічних працівників відповідно до форми у додатку 1, які згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, підлягають атестації атестаційною комісією ІІІ рівня (в управлінні освіти і науки Рівненської облдержадміністрації).

5. Керівникам загальноосвітніх навчальних та дошкільних закладів освіти:

5.1. Подати до 01.11.2016 року в управління освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації списки педагогічних працівників відповідно до форми у додатку 2, які згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, підлягають атестації атестаційною комісією ІІ рівня (управління освіти, молоді та спорту Дубровицької районної державної адміністрації).

5.2. Подати до 01.03.2017 року до атестаційної комісії ІІ рівня характеристику діяльності керівних кадрів, які згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, підлягають атестації атестаційною комісією ІІ рівня (управління освіти, молоді та спорту Дубровицької районної державної адміністрації).

5.3. Подати до 20.04.2017 року в управління освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації звіт про проведення атестації педагогічних працівників у 2016-2017 навчальному році (відповідно до форми у додатку 3).

5.4. Забезпечити належне оформлення та своєчасне подання атестаційних матеріалів педагогічних працівників, які атестуються в 2016-2017 навчальному році, у кадрову службу управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.

6. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, при яких атестуються педагогічні працівники інших навчальних закладів:

6.1. Забезпечити включення до складу атестаційних комісій керівників загальноосвітніх навчальних закладів І, І-ІІ ступенів, дошкільних навчальних закладів та представників профспілки.

6.2. В разі необхідності, з метою компетентного здійснення своїх повноважень, створити експертну групу із числа фахівців тієї галузу освіти, працівники якої атестуються.

7. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації М.В.Рожка.


 

Начальник управління Н.Стасюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

До наказу управління освіти,

молоді та спорту

Дубровицької районної

державної адміністрації

02.09.2016 №134-к

 

ГРАФІК РОБОТИ

атестаційної комісії в управлінні освіти, молоді та спорту райдержадміністрації на 2016 – 2017 навчальний рік

15.11.20216 року – затвердження списків педагогічних працівників відповідно, підлягають атестації атестаційною комісією ІІ рівня (управління освіти, молоді та спорту Дубровицької районної державної адміністрації).

14.03.2017 року - методистів районного методичного кабінету.

03.04.2016 року – методисти центру позашкільної освіти, педагогічних працівників Бережницького, Берестівського, Великоозерянського, Велюнського, Залузького, Колківського навчально-виховних комплексів «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», Висоцької, Бережківської, Кривицької загальнноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів.

06.04.2017 року – педагогічних працівників Лютинського, Мочулищенського, Озерського, Орв’яницького, Осівського, Сварицевицького, Селецького, Туменського, Трипутнянського навчально-виховних комплексів «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», Людинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

10.04.2017 року – педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів міста Дубровиці, Дубровицьких загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів №1,2, Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей –школа», Вербівського, Заслуцького, Лісівського, Нивецького, Підлісненського навчально-виховних комплексів «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», Зеленської, Золотинської, Крупівської загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів.

 

 

Примітка: на розгляд атестаційної комісії за 10 днів до засідання комісії подаються:

- атестаційні листи педагогічних працівників, які атестуються у двох примірниках;

- витяг із наказу закладу освіти «Про підсумки засідання атестаційної комісії»;

- копія посвідчення про курсову перепідготовку (завірену печаткою);

- копія попереднього атестаційного листа (завірену печаткою);

- копія документів про освіту (завірену печаткою).

Документи, подані із запізненням, на розгляд комісії не приймаються

 

Інспектор з кадрів С.М.Ярмошевич


 
 
Скачати Наказ із додатками  [attachment=19:134-k-atestacya.doc]
 
Скачати графік атестації [attachment=20:grafk-atestacyi-kervnih-kadrv-1.doc]
  • Переглядів: 629
Уважаемый пользователь! Вы используете устаревший браузер Internet Explorer 6.
Дальнейшее использование этого браузера влечет за собой высокий риск заражения Вашего компьютера вирусами.
Чтобы сделать пребывание в Интернете более удобным и безопасным, рекомендуем установить себе    Internet Explorer 9