Головна
Дубровицька
міська рада
Міністерство освіти і
науки України
Департамент освіти і науки
Рівненської ОДА

Провідник по сайту  »   » » Про підсумки атестаційної експертизи Дубровицького дошкільного навчального закладу №4 «Малятко» Дубровицької міської ради

Про підсумки атестаційної експертизи Дубровицького дошкільного навчального закладу №4 «Малятко» Дубровицької міської ради

У період з 28.03.2016 по 12.04.2016 року управлінням освіти, молоді та спорту райдержадміністрації відповідно до річного плану роботи та нового Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 №67 проведено атестаційну експертизу Дубровицького дошкільного навчального закладу №4 «Малятко».

У закладі, який був введений в експлуатацію у 1975 році,функціонує 6 груп дітей. Заклад працює з 10,5-годинним робочим днем при 5-денному робочому тижні. Кількість дітей по списковому складу- 124.

Керівництво закладом здійснює завідувач Пігаль Тетяна Іванівна, освіта базова вища, стаж керівної роботи - 15 років.

Комісія у кількості 14 осіб забезпечили експертну перевірку всіх напрямів діяльності дошкільного закладу. Об’єктивність оцінювання роботи закладу забезпечена всебічним аналізом його діяльності згідно з робочою програмою. Членами експертної комісії підготовлено висновок атестаційної експертизи та вмотивовані конкретні рекомендації.

Атестаційна експертиза показала, що навчально-виховний процес у ДНЗ №4 здійснюється відповідно вимог Державного стандарту дошкільної освіти України ­- нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти. Педагогічний колектив на достатньому рівні забезпечує реалізацію основних завдань, зокрема, зміцнення фізичного і психічного здоров'я дітей, формування особистості, забезпечення соціальної адаптації та готовності дітей до навчання в школі.

У закладі наявні всі нормативно-правові документи щодо діяльності закладу.

Заслуговує на увагу робота закладу з питань контролю за станом ведення ділової документації;

за здійсненням моніторингових досліджень якості навчально-виховного процесу, рівня засвоєння вихованцями усіх груп базового інваріантного та варіативного змісту дошкільної освіти (за освітніми лініями);

спрямуваннязусиль педагогічного колективу на реалізацію сучасного особистісно - орієнтованого підходу до дітей дошкільного віку;

високий рівень роботи вихователів-методистів, методичного кабінету та ефективна співпраця методичної та психологічної служб ДНЗ;

проведення діагностики професійної майстерності, інноваційної компетентності педагогічних працівників, психологічного комфорту в педагогічному колективі;

системний, плановий підхід до проведення атестації та курсів підвищення кваліфікації педагогів;

робота педагогівз видавничої діяльності;

впровадження педагогічними працівниками інновацій та використання засобів ІКТ у навчально-виховному процесі;

дотримання вимог санітарно–гігієнічних правил утримання, режиму прибирання та провітрювання приміщень;

належний рівень організаціїроботи по створенню безпечних умов життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу та з питань охорони життя і здоров’я вихованців;

захисту трудових та соціальних прав та гарантій членів колективу;

зміцнення матеріально-технічної бази закладу: проведення капітального ремонту харчоблоку, пральні та туалетних кімнат по групах;

створення сприятливих умов для здійснення освітнього процесу з дітьми, відповідність сучасним вимогам навчально-матеріальної бази та організації осередків предметно-ігрового середовища групових кімнат;

комплектування груп відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад та санітарно-гігієнічних норм і правил утримання дітей в дошкільному закладі;

ведення та зберігання особових справ, трудових книжок працівників;

цілеспрямованої роботи як з дітьми, так і з педагогами та батьками щодо формування основ безпечної поведінки в побуті та у надзвичайних ситуаціях, стану дитячого травматизму;

медичного обслуговування та здійснення контролю за організацією харчування дітей;

здійснення медико–педагогічного контролю за фізичним розвитком дітей;

співпраці з органами місцевого самоврядування та батьками;

внутрішнього контролю за станом усіх напрямків роботи закладу.

Поряд з цим експертною комісією висловлено ряд рекомендацій щодо покращення матеріально-технічної та навчальної бази дошкільного закладу, удосконалення моніторингових досліджень якості навчально-виховного процесу, виконання норм харчування, вирішення окремих питань з охорони праці, тощо.

Атестаційна експертиза показала, що завідувач дошкільним навчальним закладом Пігаль Тетяна Іванівна у своїй професійній діяльності позитивно впливає на стан соціально-психологічного мікроклімату у закладі, відповідає посаді, яку займає.

Відповідно до рішення засідання атестаційної комісії за результатами державної атестації навчального закладу (протокол №4 від 27.04.2016 року) Дубровицький дошкільний навчальний заклад №4 «Малятко» визнано атестованим.

 

 

 

Головний спеціаліст управління              Л.Легка


 

  • Переглядів: 1 977
Уважаемый пользователь! Вы используете устаревший браузер Internet Explorer 6.
Дальнейшее использование этого браузера влечет за собой высокий риск заражения Вашего компьютера вирусами.
Чтобы сделать пребывание в Интернете более удобным и безопасным, рекомендуем установить себе    Internet Explorer 9